El West Highland Way a Escòcia ~ Camins

dilluns, 10 de desembre del 2007

El West Highland Way a Escòcia

El camí The West Highland Way és poc conegut. Millor dit, és poc conegut aquí a Catalunya i a Espanya, perquè és un dels importants d'Europa i el més trillat de la Gran Bretanya... 50.000 caminants l'any!!!! Aviat és dit.

Pel que m'han explicat és un camí ben fàcil, en quant a desnivells i tipus de terreny, però que presenta alguns inconvenients com són la terrible humitat i un tipus de mosquit que a l'estiu fa una mica la punyeta, no mentre es camina però sí quan un s'atura a menjar o a contemplar el paisatge.

És un camí d'una setmana de durada, cal tenir els allotjaments reservats amb anticipació i s'inicia una mica més amunt de Glasgow. Creua les "Terres Altes" de l'oest d'Escòcia, i al final hi ha l'opció, per a qui li quedi ganes de caminar, de pujar el Ben Nevis, la muntanya més alta de la Gran Bretanya (1.344 metres d'altitud).

Espero ben aviat explicar-vos la meva experiència en aquest camí. Per anar fent boca he penjat a la web gronze algunes fotos que m'han cedit: The West Highland Way

3 comentaris:

efaura@xtec.cat ha dit...

Ja ens explicaras l'experiència. Té molt bona pinta. Bona sort.

Anònim ha dit...

Al principi del blog, on jas dit que ets amic del Jordi Iborra, jo també el conec! Vaig fer unes excursions de senderisme amb l'empresa per la qual treballa. És un bon professional. Ho fa molt bé.

Felicitats pel blog!

Caminants ha dit...

Gràcies,

De fet el blog l'he traslladat a la meva web www.gronze.com, a l'apartat del blog.

T'espero allà.